Sol, Sol & mer SOL

och jag sitter inne på kontoret och deppar. Vill Vill bara flytta mig ut till solen, som tur är ska solen skina i helgen oxå.

Var duktig och tränade imorse, sprang och svettades som en gnu, jobbigt men nyttigt! Det som är värst  är att jag är  hungrig hela tiden.... Mina 7cm kommer inte uppnås om jag inte slutar äta snart :(  

Jag hade en annorlunda upplevelse imorse, jag blir lika förvånad som alltid. Jag åt nämligen rödbetor igår, fantastiskt gott tycker jag. Imorse när jag skulle göra nr 1 så var färgen röd/orange blir lika förvåna varje gång :) Ja jag tittar ner i toan när jag är klar (man måste ju vända på sig och trycka på flush). 

Tänker åka hem snart, typ nu.... 

HEJ HEJ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0