Värk i muskler,

hyfsat beiga ben och en röd feja... Idag har verkligen sommarskorna fått följa med till jobbet. Öppentå är inte alltid helt korrekt, men jag har ju extra skor (som ni ser ner till på fotot) på jobbet för de mer seriösa mötena.

Jag har dock grym träningsvärk i rygg och gäddhäng, vilket bevisar att jag har muskler eller början på muskler.
Det var riktigt jobbigt på löparbandet imorse, det blev snarare ett promenadband, det var bara gångstavarna som saknades. Dessa löparband som finns på gym, jag klarar inte av att gå på dessa utan att hålla i mig, tom lägsta tempot gör att jag vinglar fram (ser ut som jag är full). När jag joggar, är det okej med om jag inte koncentrerar mig så hamnar jag på sidan direkt och vips så är jag påväg utför... och det är alltid åt samma håll, jag är helt enkelt vänsterstyrd eller inte?!?!?

Oavsett värk och annat strunt så ser jag framemot denna dag med sol och sommar!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0