Vart tog sommaren vägen??

Tog en tur runt Söder, tänkte komplettera garderoben till Kreta med en bikini.... Inspirationen blev noll, när jag kom utanför dörren. Fick börja med att gå upp och klä på mig mera, kofta, halsduk och vantar :(  Är polar isen på gång eller?

Strosade runt bland butikerna, och inspirationen var lika med NOLL, bara tanken att prova en bikini fick mig att börja huttra. Så jag utförde mina uppdrag jag fick av maken imorse, present till svärföräldrar.

Det blev en:



Gotti Gott Gott, som vi upptäckte på Grytthyttan + boll blommor, mina favoriter!


Några till mig och några till Lars föräldrar, om de nu klarade isvindarna som vi kämpade emot påvägen hem från Medis.
Lyckades ratta in Tennis, nu ska jag spana in Robin och se om han klarar av att gå till final, hoppas hoppas.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0