Vilken konstig dag.....

när man slog på TV imorse för nyheter, kom beskedet att allas vår Michael Jackson är död, ett sorgligt livsöde. Att sen båda morgonsofforna prata om hans död i 2,5 timme och att i princip varje kanal var helt uppslukade i denna nyhet, bevisar ju bara ytterligare denna totala groteska jakt på detta livs öde. MAY HE REST IN PEACE


Apropå gårdagen, kan jag konstatera att så törstig som jag var igår, så törstig är jag även idag.  Idag vill jag dock ha COLA i glaset jämfört med gårdagens dryck. Det är dock fredag och kvällen ska ju tillbringas en uteservering nu när vädret tillåter det. Tror dock att dosen champagne intogs det tillräckligt av igår, vilken kväll det blev. Den avslutades på Diplomat och kvällens lärdom är MAN BLIR INTE LYCKLIG AV PENGAR, och man är inte lyckligare för att man är ZERO SIZE, har botox i hela ansiktet och gucci skor på fötterna. Tacka vet jag hederliga SÖDERMALM, framför arbetarkvarter med gucci skor och mindre botox!


Hej Hej  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0