Aj aj aj aj

Har en fantastikst huvudvärk idag, tror att det beror på västskebrist, förstår inte alla dom som naturligt dricker massa vatten. Jag får hela tiden påminna mig själv om att jag ska dricka vatten, när jag är utomlands och dyker dricker man som en tok, men hemma i svedala då blir det torkperiod hos mig.

Jag strax gå på möte nr 5 idag, ibland blir dagarna en enda lång mötes dag. Man kliver på kl 8 och kliver av vid 17 tiden.... Vissa möten borde man nog kunna låta bli, alla vill gå på möten men ingen vill få en arbetsuppgift.

Huvudetvärker och just nu hinkar jag i mig vatten...... Undrar om det var pizzan jag fick mig serverad på lunchmötet, hela kostcirkeln för 2 dagar i en måltid. Pizzan var en revolt mot alla sallad och macklunch vi haft senaste tiden.

Ho HO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0