En dag med massor att göra

Vilken dag......... Känner mig så mentalt trött, så många frågor och uppgifter i luften samtidigt, blir alldeles trött och matt.
Gillar verkligen att arbeta, men det är så mentalt jobbigt ibland. Speciellt om man arbetar i organisations som jobbat på samma sätt i 20 år och ska nu anpassa oss till nya rutiner. Många säger sig vara flexibla och öppna för förändringar, det visar sig dock att när det kommer till deras arbetsuppgifter så är förändringsbenägenheten lika med noll. Ibland vet jag inte om denna inställning är bättre eller sämre än den som inte gör något alls. Det gör ialla fall end arbete till en utmaning, som idag gör mig orkeslös och trött. Jag vet dock att ny energi kommer imorgon, då är allt på topp igen :) till och börja med ialla fall.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0