Lördag morgon

Älskar lördag morron när man får äta frukost, lyssna på radio, läsa tidningen och smutta på kaffet i sin egna tackt.
Idag är det fest i gurkstaden, så nu ska extra håret och fransarna fram bara för att man kan....
Natten ska tillbringas hos godvän som flytt Stockholm för den stora kärleken i Västerås, vilket jag tyckte var modigt. Fest börjar med männen (inga kvinnor är välkomna) ska bada tunna, därefter får det andra könet ansluta och därefter serveras middagen. Själv ser jag framemot Singstar stunden, då jag ska få yla mig igenom ytterligare ABBA sånger. Tänk att ett spel kan vara så roligt, fick pappa att sjunga La Dolce Vita föra helgen, han var dock inte lika förtjust som jag var.....  men han gjorde det. 

Dax för att börja förbereda avresan... och öva lite sång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0