Middag och Glamour

Lämnade jobbet tidigt idag och lyckades ratta in gamla hederliga Glamour, tänk att en tv show kan hålla på i år. Kommer ihåg när alla avsnitt visades på helgen, och hur man kunde vakna till liv till Glamour. Tänk att Brook, Rich och Taylor aldrig kan bli lyckliga. Ens liv känns ganska trist i jämförelse med glamour, vilket är tur, annars hade man varit gift, skild med svärfar, syskon och min man typ 10 gånger... jäklar vilka jular man hade haft...

Ikväll får man middag, kyckling och rotfrukter, mums. Jag har det så bra att min man är en hobby stjärnkock med skills som inte jag besitter. Jag tvättar och han lagarmat, himla bra fördelning som funkar för mig och honom,

Hejåhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0