Skit program

Har tagit mig igenom halva programmet ballar av stål och vilket skitprogram, tom charterhjältarna är bättre.... vilket enligt mig är ett riktigt skitprogram. Varför utsätter sig människor för detta......

Vad är det roliga..... jag börjar nog bli gammal :) vilket får mig att börja fundera på alla dessa nya anti wrinkel krämer som kommit... Funkar de eller inte, medtanke på hysterin som är, damerna på jobbet pratar om dessa. Frågan är om man ska ödsla tid på att prova eller om man ska kasta in handduken och åldras utan kräm hysteri. Konstiga tankar som kommer efter att man bevistat en 40 års fest, åldern gör sig påmind. ....

Dags för sömn, skönhetssömn som jag tror är rätt botemedel för beskymmers rykan som jag oroar mig för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0