Tillbaks i verkligheten

Då var man tillbaks i verkligheten..... Efter 3 timmars försening på flygplatsen (aircondition hade gått sönder på planet, vilket tydligen är viktigt när man flyger) så fick vi lyfta. Den svenska fanan svajade inte lika högt igår i Porto som den gjort dagen innan, det vara en något tystare församling. Det var annat än i lördags kväll, då även jag förvandlades till ett proffs på fotboll. Vi kan sammanfatta det kort med att säga om jag någonsin bli föräldrar bör jag nog inte vara med på matcherna. Favoriten var nog ändå, när flera supportrar brast ut i sången Movie Star så fort någon i motstånda laget ramlade väldigt lätt.

Idag är det bara att kavla upp sig och försöka att inte somna, för dagens höjd punkt blir nog lunchen & middagen. Maten som har serverats var inte min smak, jag överlevde på vatten, vin (som inte smaka mycket), bröd och potatis. Det ska tilläggas att Portugals mat är god, vi hade "bara" otur, kan tilläggas.... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0