Världens bästa man

Jag är gift med världensbästa man, han kommer idag och hämtar mig, vilket jag idag tycker är helt underbart. Då mina tååååår inte vill vara med längre.

Försöker lyckas med konst stycket att uppdatera bloggen via telefonen, men jag lyckas inte riktigt... kanske kanske kvällen kan göra livet lätter för mig. Som efter en koma dag igår, innebär städning, då det ligger grejer överallt. Orken räckte inte till igår.... Jag ska aldrig aldrig vara upp till 4 igen.... eller jo antagligen i helgen igen....

Porto och Portugal, här kommer jag.... Min första RIKTIGA fotbollsmatchs, och Zlatan är tyvärr inte med, himla synd. Jag får hålla tillgodo med Henke and the boys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0