Aj aj aj

Idag var det jobbigt att gå upp och att träna, hela kroppen värker efter gårdagensslit i källaren. Trots detta släpade vi oss till gymmet och jag promenerade med världens fart i 45 minuter. Tog mig tid att strecta, känner dock inte av något av just den delen just nu. Känner att armar och ben börja stela till ordentligt igen. Vill inte tänka på hur morgondagen kommer att bli....




Idag är en dag med siffror, nu ska jag reda ut alla siffror och skriva lite papper. Förhoppningsvis en lugn och sköndag.

Tycker förövrigt att Filip & Fredriks Söndagsparty suger, tacka vet jag Boston Teaparty. Vet inte riktigt vad de håller på med, men de borde nog åka hem och sluta slösa kanal5s pengar. Killarna är ju duktiga och nu försöker de bara "härma" dåliga amerikanska tv shower. Fast de förstås de får ju "bo" NY i 6 månader, vem skulle inte vilja det. Undra om inte det är själva höjdpunkten för killarna, inte själva showen.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0