Äntligen fredag!

Så har man överlevt ytterligare en vecka, å äntligen är det helg.  Dagen till ära har mina rooooosa skor från Bata Bata på mig.  

Våren är verkligen här, sol och kalla vindar precis som det ska vara...

Gårdagens höjdpunkt var middagen med min goda goda vän Ingela (be strong women), synd bara att jag varit så törstig idag, nästa lika mycket som igår kväll!
Gårdagens djupdyk var nog de diskussioner som jag hade, ibland är vi medmänniskor inte snälla mot varandra. Jag tänker ialla fall inte hamna i denna fällan utan jag ska tänka på hur jag utrycker mig mot dem jag möter.   

Dagens höjdpunkter kommer vara middagen idag oxå, jag har nämligen "bara" ätit en salami macka till lunch idag.
Dagens djupdyk kommer nog bli huvudvärken jag hade imorse när jag vakna.

Nu tar jag helg, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0