Baristan har vaknat till liv....

Äntligen fick jag mitt kaffe, ja ja jag skulle ha kunnat göra det själv, men det blir inte lika gott. Samt att Lars blir så nervös om jag närmar mig hans maskiner, jag kan ju ha sönder dem eller tappa dem i golvet, så golvet går sönder ;-)



Idag fick jag Los Angeles muggen...


Snart är det 1 år sen vi var där, tiden går fort när man har roligt! Idag är det precis 3 veckor till släktresan till Kreta. Som "tur" har jag och Lars valt att inte bo där alla de andra bor :) Missförstå mig inte nu, jag gillar verkligen min mammas släkt, men 1 vecka med släkt i 24 timmar om dygnet.... Jag är inte riktigt där mentalt ännu... kanske kanske om några år...

Vi kommer ialla fall träffa alla dagligen, åldersspridningen är cool, från 84 till 2 år.Jag tror att vi är 16 st totalt.
Alla på samma plan, nästan som när vi åkte till New York förra sommaren, då var vi alla på planet på väg till vårt bröllop.  

Surfade runt på fritidshus, och fick lukt panik dvs. jag kunde känna lukten av instängt trä och mögel, med en droppe av utedas. Kan vi inte köp ett ny byggt fritidshus men rinnande vatten och normal toa?? Så anlitar vi en trädgårsmänniska som fixar gräsmattan...:) Jag gillar stan, mycket! Som mamma som inte följer med resten av familjen till fjälls, utan stannar kvar i stan, ser mig själv i framtiden.... ;-) Varför detta letande av natur, när det finns storstadsdjungel.

Dax att lyfta på rumpan från fåtöljen, see ya!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0