Borta bra men hemma bäst!

Att sitta/ligga i sin soffa, ska inte underskattas, så himla skönt! Synd bara att 3dje rummet är ett kaos, efter snabb uppackningen igår kväll och imorse. Allt vin överlevde resan hem, bra gjort SAS. Så nu står 7,5 dyrgripar på söder och bara väntar på lagring och rätt kväll. Barolo, Nebbiolo, Barbaresco från olika producenter, mums mums.



Imorgon ska jag till frissan, lite ångest men skönt, för nu har jag friss i frillan. Funderar på att skaffa en låååånglugg, skulle vilja ha lite frisyr, och inte bara häng eller krull. Vi får se vad som händer, Evelina brukar få fria händer. Å bra blir det alltid.

I veckan ska vi få vår fåtölj, jippi slipper vi slåss om soffan hela helgen. Idag slåss vi om tvn, färjan måste vara sämsta programmet, eller nej... ALLA J*vla dåliga reality såpor går bort, tacka vet jag amerikanske såpor, som man från början vet är overkliga och påhittiga. Så snart ska jag slåss om kontrollen för ER sista säsongen :)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0