Chaffören är på G

Min snälla snälla make kommer strax och hämtar mig på jobbet. Kroppen är stelare än någonsin, men vad gör det när SOLEN skiner igen och det är endast 2 dagar kvar till Milano, Alba och Barolo.

Först ska vi till Milano och titta i butikerna, kanske kanske hittar jag min perfekta väska :)  Sen tar vi bilen västerut och kör mot Barolo... Jag har dock inga förhoppningar på tjejshopping , då denna helg ska ägnas åt VIN och MAT :)  Livets njutning!

 

Därimellan ska vi bara umgås och njuta av fint väder och värme, idag har det varit 22 grader, ME LIKE!

Det är dock 2 dagar kvar så jag ska njuta av och nu har ju tom solen tittat fram, så vem vet, det kanske blir varmt här med.
Kvällenshöjdpunkt - Cityaktuen sista säsongen - äntligen är den slut snart....
Kvällensnedpunkt - Tvätten som ropar, måste ju ha rena kläder med oss....

XO XO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0