ER - Cityakuten - sista säsongen

En tv era som går i graven, har följt serien under flera år till och från, vem har inte glömt avsnittet när Dr Green dör, eller när Carter bli knivhuggen... eller kanske inte ni men jag kommer ihåg dem och några till. Ikväll kommer Dr Ross alias George Clooney tillbaks enligt reklamen och tidningarna. Bara måste se avsnittet!!!



Enligt tidningarna är dagens avsnitt sista någonsin, vilket efter följt denna säsong nog är ett bra beslut. Det finns ju några till sjukhusserier att följa om man vill det. Jag kan ialla fall inte glömma Silikon kvällarna som slutade med Cityakuten i slutet av 90-talet. Kommer alltid vara i ens minne, eller jag kanske minns fel, måndag?!?! .

Apropå 90-talet, Henrik Schyfferts The 90's - ett försvarstal, direktsändning från Cirkus, vilken show!?!?  Något alla ni med barn eller födda på 70-talet bara måste se. Han förvånade mig, så mycket allvar och så många frågor som kommer upp att fundera på.  


Den finns på SVT play tom 23 juni, se den där eller missa något jätte bra!


See yo

Ps. Fortfarande jätte glad för att vara ledig 5 juni, då Lars föräldrar varit gifta i 40 år (tror jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0