Härlig Söndagsmorgon!

Vaknade utvilad efter 10 timmar sömn, 2 sena kvällar irad tog ut sin rätt. Skönt att inte vakna och vilja dricka en hink med vatten. Går kvällen tillbringandes framför Tv, gjorde ett tappert försök att undvika Robinsson, det var dock svårt, då det bara var SKIT på kanalerna. CSI och ColdCase lyckades jag hitta efter ett tag, men varför ska de envisas att visa SAMMA FILM 100 gånger. Fyra bröllop och en begravning, varför, varför, alla har redan sett den och de som inte har gjort det vill inte se den, fatta det tv3.

Jag fick som vanligt  jätte god middag igår, Lars lagade till pasta med pillgrimsmussla, räkor, havskräfta och tomatsås. Himlskt gott! Kallskänkan dvs. jag slängde ihop lite Parma rullar med färskost och melon. Riktigt gott i värmen, för äntligen, äntligen är sommaren här. Jag tänker njuta och helt glömma den väderprognos jag såg, som lovade 11 grader och regn på onsdag....



Nu ska jag släpa ut Lars i solen, jag har nämligen mutat honom. Han får ta med sig min dator med uppkoppling, då följer han viligt med :) Han behöver vänja sig för om 1,5 vecka åker vi till Kreta, första semestern denna sommaren, då blir det mycket sol och bad, och kanske ett dyk eller  två.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0