Härliga måndagmorgon!

Ont i armarna, rygg och ben, även kallad träningsvärk.... Varför Varför utsätter man sig för detta?!?! Om jag har så här ont idag, hur ont kommer jag inte ha imorgon, aj aj aj!

Ska snart stapla iväg till jobbet, känns verkligen helt okej idag. Kan beror på att det är en kortvecka eller inte, jag tycker ju att det är kul att jobba! Måste bara bli påmind om det på morgonen, för jag gillar även att sova på morgonen.

Dagenshöjdpunkt blir nog kvällensmiddag...

Dagensdjupdykning blir nog tvättenhögen som aldrig tar slut.

XO XO

Ps. jag hittade massor av FINA skor igår när jag plockade bland alla grejor, skor jag glömt bort att jag hade, jag blev så GLAD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0