Inte idag igen!

Jaha, idag lyckades jag med konststycket igen att packa ner "fel" byxor. En glad överraskning efter ett träningspass imorse! Denna gång hade jag lyckats med att packa ner jeans ala 5 år gamla, fick lägga mig ner på golvet för att få igen byxan. Ny tvättade jeans är helt hopplösa, när de inte är i stretch dvs.


Nu är det bara 2 dagar kvar till Rent A Cheif kommer och lagar mat hemma hos oss. Då blir det 4 st. rätter och australiensiskt vin paket. Vi har bjudit in Mamma och Stefan, så vi själva slipper umgås med en främmande kock ;-) Skämt å sido, vi tyckte det vore trevligt, samt att vi fått så många goda middagar av dem, så det är payback time.

Om jag inte minns fel så får vi sotad tonfisk, hummersoppa, Oxfile med tryffel och en efterrätt... Är inte så bra på efterrätter även om detta är min "rätt" här hemma, man har ju titeln "kallskänka". Dock sköter jag inte alltid mina uppgifter enligt Lars. Men som "mäster" kock kommer Lars aldrig bli nöjd med någon annan i köket. Det ska bli kul att ser hur Lars klarar av fredagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0