Jag blev med lugg

Ett klipp och jag blev med lugg... Är hyfsat nöjd, måste bara vänja mig, det är ju 2 år sen jag hade lugg sist.


Förövrigt är jag såååå trött, har svårt att hålla ögonen öppna. Strulat med lunchen idag och efter min träning imorse var det inte så smart. Evelina gjorde ialla fall sitt jobb bra, och jag kommer bli nöjd behöver bara vänja mig. Snälla Lars påstår att jag ser yngre ut och det kan ju vilken 37 åring som helst bli glad för. Just nu är det plattfall men det behövs bara lite fukt så blir det fluff på det hela.



Nu ska jag ägna mig åt tvätten.... min uppgift i hemmet, helt okej faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är snygg i lugg!!!! Du börjar bli vågad som lägger ut hela bilder på dig!

2009-05-13 @ 16:36:57
Postat av: Anonym

Man måste ju leva farligt!

2009-05-13 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0