Kvällsunderhållning.....

Melodifestivalen... Sverige får pisk... vilket inte var en överaskning, Tingeling skulle ha vunnit!!!! Jag är säker :) Vi har ialla fall tröstat oss med lite.......


Barolo ost, gorgonzola och tryffelost.... och i glaset fick vi:



Vilket var fantastiskt gott, specielt till Risotto som min älskade....



gjort till mig, han tycker dock att datorn är roligare än melodifestivalen.... vilket jag oxå gör om jag måste välja! Tror dock att Maja i Spanien haft bästa upplevelsen ikväll, spansk tv och svensk radiosändning, dock ej i synk. Skål på det Maja!

Tacka gud för att det är 1 år till nästa gång, men grattis Norge, det kommer vara jobbigt att gå till jobbet på måndag, nästan som efter Lillehammar, då man som svensk får höra vilken plats man kom på . Tycker nog som mamma att Island var bäst, men en fiolpojke gick hem bättre i Europa. Grattis Norge!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0