Rosa Rosa Rosa....

Efter några timmar i solen (ja, med solskyddsfaktor) och en cykelmatch turoretur till Norrtull för att lyfta skrot, så sitter jag trött och hungrig i fåtöljen. Idag blir det pasta i stora lass, arabiata med kapris, en favorit!  



Våra ansiktet är som ett stopp ljus, Lars näsa skulle nog lysa i mörkret :) Min gör ju inte det som ni ser på fotot....
Nu kanske, kanske har mina ben fått lite färg och jag kan gå utan nylonstrumpor. Hoppas att nästa helg blir lika bra, på fredag firar Lars föräldrar 40 årig bröllopsdag. På Lördag/Söndag (om det är fint väder) följer jag med Lars till Ornö, Lars dyker och jag stannar på landbacken.

Framför alla uteserveringen, ser framemot juni och juli i Stockholm, lugnt och skönt på stan och många utserveringsbesök!!!!!

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0