Tilt i huvudet

eller inte, nu har jag 2 dagar denna vecka felaktigt trott att det varit säsongsavslutning på Tv serier ER och Greys Anatomy. Å jag känner mig förvirrad om det var det eller inte?? Fast å andra sidan, vem bryr sig! Jag ska nog ta det som ett tecken att sluta leva min timme mellan 21-22 i en amerikansk såpor. Även om det är himla underhållande och de gör att alla jobbtankar försvinner bort i intet.

Imorgon får man lite sovmorgon, behöver inte gå upp förens 7.30, för att ta mig till gymmet. Vilken lyx, i måndagsmorse var vi på gymmet kl 07, INTE RIKTIGT KLOKT! Men vad gör man inte för att få ut sin frustration och bli av med lite fett.

Det ser ut som Barca kanske kan ta hem segern ikväll, vilket vore så kul för dom. Maja i Barca kommer ialla fall få en roligt natt, om så blir fallet. Vet inte om stadens invånare behöver mer stolthet än vad de har redan, om de var drägliga förut, kommer de vara odrägliga under närmsta året. Alla 3 titlar( jag är ialla fall säker på att de har 2 om de vinner ikväll) och bäst i Europa, coolt!

Heja Barca! n

Bay Bay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0