Vilken dag....

Vilken dag, jag har haft!

Börjar morgonen extra tidigt,
kl 06.00 ringde klockan
kl 07.00 stod jag i träningslokalen
kl 08.00 insåg jag att jag hade felbyxor med mig...
kl 08.05 svettades jag som en galning, när jag försökte få på mig byxorna (lyckades ta ett par gamla byxor) Jag har visst både växt och krympt sen sist.
kl 08.25 Passerkort borta
kl 08.30 Inbrott på jobbet... fixa datorer till medarbetare
kl.09.00-15.00 Möte inkl. lunch
kl 15.00-17.00 Jobba
Kl.17:15 Hämtad av Lars

Tydligen var även Lars trött, för han hade tagit felskor med sig :) undra vad kvällen kan bära med sig!
Tillråga på allt har jag lite halsbränna, denna Singstar gör sig påmind ännu. 

XO XO






  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0