Advent....

och jag känner ingen ångest alls inför julen...... Eller kanske lite, framför allt ångest för allt som ska vara klart till jul, sen när julen väl är här så är det bara att slappa som gäller.

Det känns dock tidigt att plocka fram pyntet, som iofs. är det enda pyntet vi har :) Det är ialla fall dagens uppgift tillsammans med alla tvätt, har inte tvättat på 2 veckor så nu har jag ett BERG att ta i tur med. Har iofs redan tvättat 4 maskiner (inkl. de 2 jag körde igår), men jag har 3 kvar + att det ska vikas oxå.



Vikningen blir kvällens framför tv jobb, och det lär ta någon timme....

Solen skiner på söder idag, så jag ska försöka njuta av den oxå.

XO XO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0