Äntligen fredag

En kväll jag ska tillbringa hemma i mitt ny städade hem, framför tv'en tittande på IDOL.

Om man har tur så får man ett glas vin och lite räkor, å vem vet kanske Lars kommer sitt bredvid. Vi har lite sorg, då vi hoppat av en budgivning på fritidshus idag. Det var bara vi och en till kvar, men när huset steg till över 20 % av utropspriset så hoppade vi.  Han fick det i alla fall svindyrt :) vilket var ett av målen jag hade, om inte jag får huset, ska den som får det betala MASSOR :)

Måste tyvärr jobba i helgen, har massor att göra inför måndag. Så det är bara att njuta när jag kan av ledighet, för snart börjar kaoset ordentligt på jobbet.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0