Hemma och lördag!

och jag har ingen lust att gå runt i stan alls, vill bara vara hemma och mysa i fåtöljen. Lite deppig efter en förlorad budgivning, trött efter en hysterisk vecka, med extra dag i NY, middag med NY tjejerna, middag på "slottet" och galet mycket att göra på jobbet. Så idag blir det soffa, träning och middag med Johanna och Maja på Vimmel, inget mer, inget mindre.

Jag har invigt min nya coola mugg, det blev ingen nya city mugg på Starbucks, har redan NY och Madrid (ja, jag har ett helt köks skåp med muggar från städer jag varit i). Dock blev det denna:



En termosmugg som ser ut som en "pappmugg" så cool tycker jag. Fast jag förstår inte varför Amerikanarna ska ha termosmuggar, de gör alltid sina Latte för varma, så man måste vänta 30 minuter innan man kan dricka. Detta fenomen har Lars definierat som en kaffe kulturell skillnad mot Europa :)

Nu ska jag ägna mig åt skidor på tv och läsa tidningar samtidigt, har en veckas DN att plöja igenom.

XO XO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0