Lördagmorgon

och vi vaknade kl 11 idag, det blev "bara" 10 timmar inatt. Vi behövde visst sova ikapp lite efter en hektiskt vecka. Hemmet ser ut som en orkan passerat, tvätthögarna är överfulla, veckans tidningar överallt och saker överallt, röjt det värsta nu på morgonen men imorgon blir det pyssel dag. Idag ska jag "bara" hänga och känna mig ledig och hemma. Å imorgon är det första advent, hmmm det går fort nu. Bara några veckor kvar till jul och ledighet, tänk vad skönt?!?! Då kanske alla tar jul, så man kan göra allt det jag inte hunnit hittils i höst på jobbet.

Hmmmm är fortfarande inte riktigt kompis med nya telefonen, får den inte funka som jag vill, tur att jag har telefonsupport assistenten Lars, som snällt försöker får stå hur man gör vissa inställningar. Nu ska jag göra ett nytt försök och leka lite med telefonen.

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0