Min helg i New York i bilder - nr 2













som nu är min :)

och om "de ligger lite" för oss i modet, så kommer vi alla gå i dessa inom kort:

Hysterin var total i UGG butikerna, tack för det Pamela Andersson och alla andra Hollywood stjärnor, snart ska vi alla gå i tofflor igen. Tofflor, tights, koftor och en dyr handväska så ser vi ut som tjejerna på Park Avenue en shopping lördag. Var inte detta poppis för några år sen?!?!? Vi kommer oxå se att stövlarna kryper längre ner mot vaden och inte högre upp, om Bloomingdales sko utbud är att lita på.

Vilken tur att modet inte är ett måste, för jag tänker inte hasa om kring i tofflor om jag kan ha snygga stövlar på mig. Väskorna däremot, där går jag bet, vill HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

XO XO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0