Dag 1 av 4 avverkad

Så har denna enkla måndag svischat förbi, vips så kan man nästan säga att det är tisdag. Fast först ska jag njuta av måndag kväll, med middag och något dåligt inredningsprogram.

Eller inte, idag är det Familjen Green som ska våldgästas, nedräkningen har börjat, nu är det mindre än 30 dagar tills "den sista" barnfamiljen slänger in handduken och flyttar till grönområden. Så det är lika bra att utnyttja möjligheten som man har att få fri mat med barnsällskap ;) på vardagar ska tilläggas. Därefter blir det helger och planering som gäller.....

Imorgon dag 2 av 4, ska jag ta mig förbi folkhemmet och systemet på Regeringsgatan på vägen hem. Kanske kanske finns kuddarna jag vill ha där....

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0