Fredag och ledig...

Arbetstidsförkortning har jag idag, dvs. jag är ledig! Så himla skönt, 3 dagar ledigt!

Igår kom leveransen;


Passerade tomatförrådet är säkrat framtill jul :) Äntligen kan vi laga pasta med tomat, utan att jag ska betala ett högt pris dagen efter. Yes!!!! Lars fick även lite närodlat ekologiskt mjöl till sina bakning, som kanske kanske ska upptas igen, jag kan ju alltid hoppas!?!?!

Igår fick vi lånlöftet beviljat för fritidshus, så på söndag är det husvisning som gäller. Vi har fn. 4 hus att titta på, så vem vet vi kanske äger ett hus inom kort. Elli som husägare, det tror jag inte så många trodde, inte för att jag kommer bo där på heltid. Natur i stora portion kan aldrig vara bra.... :)

Idag är det träning och fest hos familjen Green som står på aktivitetslistan, synd bara att jag fortfarande har lite ont i huvudet, men lite träning kanske kan bota värken. Om inte finns det alltid tabletter att ta, onsdagens mat & vin har satt sina spår på magen & huvudet.... urk! att man aldrig lär sig.

See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0