Gårdagens "date" var lyckad

trots att han sov sig igenom 90% av tiden. Fast det förstås det är ju jobbigt att resa hela vägen från Västerås.



Som tur var hade han sin mamma Nicola med sig, så jag & Lars fick lite sällskap. Vi lyckades shoppa skor och dricka lite vin på n uteservering. Men när det var dax att ta taxi till hotellet då minsann vaknade han (bra David)  :)



men är man skottsk/finsk/svensk/västeråsare då har man rätt att göra som man vill i några månader till....

Synd bara att jag vaknade med huvudvärk i morse (lördag) och det var inte MYCKET vin igår. Däremot blev vi alla trött efter maten, och vi tror att det var vinet för både jag & Lars fick huvudvärk och halva flaska är kvar. Vilket är ovanligt här på söder, spara är inte synonymt med mig.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0