Hemma pizza på G....

Efter 1,5 timmes träning, var vi värda hemma pizza med mozzarella. Det blev pizza buffé, en av mina paradrätter, köp pizza kitt och:

fördela fyllningen, idag salami & tomat



på pizza nr 2 fördela halva pizzan med ädelost och andra halvan med sardeller... Allt serverades med ruccola och lätt mjölk, så gott! Hemligheten för rätt yta är tunndeg, marmorsten i ugnen och inte för mycket fyllning.

Pizza buffen intogs framför Gossip girls och sen Vem kan slå Filip & Fredrik, skit program enligt mig. Tyvärr får inte jag bestämma tv program idag, så jag surfar lite och läser bok i fåtöljen.

Imorgon är det ny vecka, kort vecka är ledig på fredag och ska på konferens onsdag och torsdag, mycket att se framemot helt enkelt.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0