I Love Lördag

Finns det något bättre än vakna upp, äta frukost och slöa i soffan till en Latte?!?!? Uppdatera sig på omvärlden, fundera på dagens aktiviteter, idag blir det strosa på söder, har bara ett uppdrag, inhandla dryck till middagen hos pappa. Ska tillbaks till brottsplatsen där allt startade, där jag blev jag och bestämde mig för att aldrig flytta tillbaks :)

Gårdagens födelsedagsfirande var trevligt, Izza fick pund i massor. Hon kommer ha mycket att shoppa för i London om 2 veckor. Skillnaden mellan 19 och 38 är stor inser man, 38 planerar för goda middagar, 19 planerar för så billiga måltider som möjligt. 38 vill ha dyra handväskor, 19 vill ha coola och många handväskor :) 38 går hem vid midnatt, 19 har precis somnat..... 38 har ett fettlönekonto, 19 har inget lönekonto....

38 känns helt enkelt bättre än 19 :)

Dax för att tjata upp baristan, jag vill ha en LATTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEE nu...

Tjohooooo






Kommentarer
Postat av: Elli

Det tog 5 minuter efter jag uppdaterat detta innan han kom springande utan knota

2009-10-17 @ 11:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0