Judits favorit

efter mina timmar på passexpeditionen tog jag mig till hemtrakter och hoppade av vid Zinken. Jag tog mig förbi min favorit butik:



Idag hade de fått in många häftiga och coola klänningar, många design klänningar och jackor från både nordiska och internationella designer, ingen Odd Molly så långt ögat kunde nå, yes!

Själv införskaffade jag mig ett på skinnhandskar, så vi slipper ta oss ner till källaren idag utan kan vänta till helgen. Secondhand är bra om de inte luktar skunk :), 99 kr för skinnhandskar, perfekt då jag gör av med några varje vinter.

Min shoppinglust är på topp och det är bara 3 veckor kvar nu.... Ska göra shoppinglista, får inte glömma något!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0