Lördagmiddag - en succé.....

Mitt förslag på middag gick hem, det blev först:


Hummerskagen ala Elli dvs. hummer, vispad cream fraiche, löjrom och lite aioli.....



Champagne, jätte gott, den smakade smör-cola tillsammans med aioli, mums!



Rosepepparbiff, potatisgratäng med ädelost ala black and white :) Det blev så gott, bästa på länge enligt Lars. Å det var jag som skala potatis, har aldrig hänt tidigare, men nu har jag oxå sår över hela händerna :(

Till detta blev det:


Vin från Nicola & Per, tack för det. Jätte gott, luktar kallskuret och läder men smaka gott och var så lent. Blev inte röd i ansiktet, men min tunga..... inget för en kväll som ska avslutas på stan, som ni ser nedan.


Det blev ingen efterrätt, då vi båda var trötta och övermätta, den tar vi ikväll istället.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0