Mår måndag

dvs trött och grinig. Kan beror på att jag igår började läsa den här:

Å jag kunde inte sluta, har aldrig varit direkt intresserad av "skräcksagor" tidigare, men dessa böcker får mig att streckläsa. Det vara samma med:



Den lästa jag på semestern och det tog mig 1 dag :) Kanske för att man kan känna igen sig i "tonårs kärleken" och samtidigt så är "vampyrerna" ganska trevligt framställda. Tycker dock att filmen förstörde boken, fast de hade lyckats över förväntan.

och tänk det finns minst 2 till om jag inte misstagit mig, så nu ska jag hem och läsa vidare. För ikväll är det om jag inte minns fel massa matprogram som Lars ska se, så jag kan ägna mig åt boken hela kvällen.

BTW Tina har oxå passerat "bäst före datumet", Paolo och Moberg är så mycket bättre och roligare att titta på.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0