Onsdagkväll

och jag tvättar, viker och tittar på tv samtidigt, eller viker och tittar i alla fall. Redan Onsdag och jag ser framemot en helg hemma!?!? Det känns som om jag inte varit hemma, hemma på flera veckor. Först ska jag ut med Jesse på fredag, och när jag kommer hem på kvällen/natten mot lördagen så ska jag låsa in mig och komma ut tidigast söndag eftermiddag.

Duktiga jag, tränande i morse, tog tuben ombytt dvs med träningskläder på, det var jobbigt- :( då jag åkte försent och det var massor av människor på tuben. Måste klara av att vakna tidigare, fast det känns svårt, då det är så mörkt på morgnarna. Tänk att ljuset redan är borta!!! Snyft månader kvar till nästa gång.

Idag blev det indiskt, okej men inte jätte gott.

XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0