Orange är färgen idag

Är det höst så är det, och jag bestämde mig i morse för att lysa upp världen. Då jag ALLTID ALLTID har svart och kanske kanske ibland har rosa på mig, så tänkte jag, slå till hårt och chocka omvärlden. Det är ju faktiskt höst....



Inte nog med det jag har en orange kofta oxå :) men kameran på mobil"pip" vill inte som jag vill just nu.




Kan erkänna att jag känner mig lysande och inte allt för bekväm dessa färger, jag är som ett stop ljus eller falukorvs skinn. Vet inte vilket som är värst :)

Nu ska jag i alla fall dra och shoppa hårprodukter vid hötorget, så vi kan vara fina i håret till helgen.  För imorgon är det äntligen helg!!!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0