Soffan är inte så dumm!?!?

Det är himla skönt att slappa i soffan framför teven, efter middagen. Idag blev det hemma hamburgare, jag gjorde dressingen, Lars allt annat. Nu börjar ett dåligt inredningsprogram till på teven, Timell och co, våga vägra inte göra själv säger jag bara!

Imorgon ska jag på konferens, det ska bli intressant, man vet aldrig vad som kan hända. Så nu är det konferens fram till helgen, är ledig på fredag, arbetstidsförkortningsdag var det visst.

Var packåsna idag, dvs. dator, träningsväska och hämtade beställningsvin på regeringsgatan, snälla Lars kom med bilen och hämta upp mig, så jag slapp släpa ända hem. Jag tog en tur förbi Folkhemmet, hade sett ett par kuddar som jag ville ha, men som nu inte finns kvar. Blir så arg på mig själv, att jag inte köpte dom när jag såg dom, grafiskt mönster i orange och guld, så snygga, snyft! Nu får jag leta tyg att sy istället, urk & fy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0