Solig Söndag

och det blir varmt i lägenheten, då solen tittar fram, skönt! Tänker ta det lugnt och bara vara hemma idag, är lite trött & törstig efter gårdagens middag, men inget som inte kan botas med att slappa framför tv och ett träningspass ikväll.

Vi gjorde som alla andra gjorde för 2 år sen, vi har uppgraderat oss till digital-tv. Så nu har vi som "alla andra" en liten box och vi har 100 tals(känns det som) av kanaler framtill början av januari. Insåg imorse att det tog mig 30 minuter att bara zappa mig runt alla kanaler, vi har förutom alla sport och filmkanaler, även alla internationella kanaler, så om någon vill se något på Rai Uno eller TNT Türk så hör av er kan vi fixa det.

Då det är kanelbullens dag och det ska jag fira med en kanelbulle från ICA och en latte gjord av min egna Barista. Detta ska intas framför tv och Surf's up (tecknad film om pingviner på Hawaii som ska lära sig surfa)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0