Vem är jag lik?!?!

Igår var det dax igen.... Enligt ett antal personer inkl en 5 åring är jag lika denna person: 

'

Vet inte om jag ska bli smickrad eller börja gråta?!?!? Det är med olika känslor som man tar emot beskedet att man är lik en person. Speciellt när man kanske inte tycker att personligheten på personen ifråga inte riktigt stämmer med ens egna önskningar.

Första gången jag fick höra detta var många år sen, sen har det varit tyst tills i julas på Filipinerna då en svenska påtalade detta i en sen kväll. Å sen Förkväll startade på 4an så har jag hört det MÅNGA GÅNGER nu. Sen har vi 5 åringen som säger till sin mamma, när hon tittar på förkväll, - hon ser ut som din kompis mamma, fast annorlunda. Ja, kan det vara typ dom 20 kilona som finns på min kropp kontra en fd miss universum kropp:)
Man får vara glad att det är fd miss universum, det skulle kunna vara värre, typ Mister Been eller något.

Nu ska jag ägna mig åt räkningsbetalningar, man fick ju nya guldpengar igår och de behöver fördelas mellan de olika leverantörerna innan de tar slut, det är tur att de fylls på igen om 30 dagar. 

Såg förresten precis BayWatch på TV4 Guld. tänk att man satt och tittade på detta, jag tyckte tom att det var såååååååååååå bra. Det man kan säga om programmet  är färgerna i tv serien var bra, förövrigt tycker jag att vi kan gömma de röda baddräkterna långt ner i garderoben, tillsammans med de STORA fejk brösten...

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0