Äntligen lördag

Gårdagskvällen blev en sen historia, familjen Green hade bestämt sig för att fira Cocktailensdag, med bubbel, vin och cocktails, dvs. jag har en lätt huvudvärk idag. Tog en taxi hem kl 1 och jag insåg att det var veckor sen jag kom hem så sent. Vilket jag nog får se som ett åldertecken :( Hela semestern har varit en tidigmorgonhistoria, vi gick upp tidigare än vad vi gjort hemma när vi ska till jobbet....

Lars slog oxå på stort igår/imorse och kom hem kl 4, efter en kväll i Uppsala. Enligt honom själv så var det en 4 öl kväll, men jag är osäker om han tappapade räkningen ;) Han är dock hyfsat pigg idag, så han kanske har rätt.

Nu ska vi ta oss till Uppsala Dalby för att hälsa på hela Lars familj, Hanna är i Sverige och  fyller år och har med sig dottern. Hipp Hurr för henne idag.

Längtar till nästa helg då jag lovat mig själv att vara hemma alla kvällar och se till att sova mycket. Jag ser framemot Lördagen då jag och Nicola ska göra Stockholm och förhoppningsvis shoppa lite roliga saker.

Laddar upp ytterligare bilder från Bunaken och lovar att from imorgon ska jag bli bättre på att dokumenterar i nutid och inte tvinga på er massa semester bilder från förr :) Vi planerar redan nästa resa, NY i november och jag längtar oändligt dit.



En rosa korall



Nudiebranch



Lobster



Sovande sköldpadda



Möte av sköldpaddor på sin färd i havet

På återseende....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0