Dag 2 på jobbet är avverkad

Jaha då har man överlevt dag 2 på jobbet, inte helt smärtfritt för just nu är jag extremt trött och hungrig. Hungrig men inte sugen på mat, har lite metalsmak i munnen och det känns som om jag trampar vatten. Idag ska jag försöka vara upp till 22, då kanske jag vaknar kl 06.00 imorgonbitti.

Idag på lunchen tog jag mig en shoppingrunda och införskaffade mig en ny mascara. Synd att dessa ska vara så förbaskat dyra, min favorit fn är Sensai 38C - den lilla borsten gör att mina kort och glesa fjun ser riktigt långa och snygga ut. Bäst av allt är att den ramlar endast av vid 38 grader vatten. Me like.....

Iövrigt har det inte hänt så mycket idag, jag är tacksam för att solen tittade fram och att min medarbetare fortfarande är snälla mot mig. Imorgon är dock min smekmånad över, då blir det "jobbiga möten" och hårt arbete.
Snart kommer Lars och hämtar mig, hej hopp!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0