Dag 3 på jobbet

och idag börjar det på riktigt! Flera "jobbiga" möten och fest på kvällen, semestern är slut. Igår lyckades jag hålla mig vaken till 22, och vi kan tacka Obama för det. Såg dokumentären och han verkar vara en trevlig kille, som är duktig på att tala.

Idag är det som sagt fest med jobbet med tillhörande lekar, jag förstår inte detta med att LEKA. Vad är det för fel med att bara mingla, hänga i baren och sen äta middag. Jämt Jämt ska de lekas och lär kännas, och jag som chef borde vara jätte positiv till det, MEN ICKE.

Jag ser framemot morgondagen då är det fredag och en helg framför sig.

Lägger ut några foton till fast denna gång från Bunaken.



Krabba som lever på kokosnötter



"Baren" på Two Fish Divers, John vår underhållare som sjöng hela kvällen.



Lars i hängmattan



En rosa korall som jag hitta under vattnet.



Massor av fisk på revet ovan för oss...

Det kommer mera, för dom som vill se, vi tog bara sisådär 1000 foton :)

XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0