Drömmer mig bort.....

Nu har jag jobbat färdigt och nu börjar jag drömma mig bort, var ska vi fira jul & nyår?!?!?  Just nu står Maldiverna på önskelistan, men då måste vi hosta upp 100 000 kr för 2 veckor. Om vi åker den 4/1 i 2 veckor då "kostar det bara" 50.000 kr. Det lutar nog åt Mexico för det kostar "bara" 32 000 kr för 2 veckor och då kan man åka den 25/12.
Vilka svåra I-lands val vi har....

Fast först ska vi boka New York biljetter, mitten november det är bara 2 månader kvar.... Lars är lycklig, 1 dollar är ju snart under 7 kr och då "tjänar" vi pengar på att åka :)





Längtar man inte ihjäl sig efter detta?!?!? Jag gör det i alla fall, får någon konstig magvärk när jag tänker på New York (nästan som att vara förälskad), måste bara dit nu. Det har gått 1 år nu, så det är dax.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0