Fredag och jag är trött

Gårdagens fest med jobbet blev en friluft aktivitet och en sk grillbuffé. En ganska tråkig historia, fast det berodde nog mer på mig än på sällskapet.

Idag ska jag hälsa på familjen Green som firar sina sista helger i innerstan, då de beslutat sig för att ansluta till övriga barnfamiljer i förorten. Vilket både är trist och bra i mina ögon ;-) man vill ju inte dela innerstan med barn?!?!?1 :)

Lars ska ikväll ta en tur till Uppsala för att träffa gamla kollegor från sin tid i Uppsala, detta brukar alltid bli en blöt historia. Fast vi som känner Lars vet att detta kommer bli en torrövning jämfört med våra egna mott mätt. Fast ibland kan han förvåna.....

Här kommer några till foton från Bunaken att drömma sig bort till.









By the way, 4 dagar i skor och mina fötter värker..... 3 veckor i badtofflor omformaterar fötterna.

XO XO

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo, snart blir det lite längre att komma ut och dricka upp vårt vin. Men å andra sidan ska vi ju fixa gäststuga, så ni kan stanna längre och dricka upp mer av vårt vin. Bra och dåligt, som sagt. :-)

2009-09-04 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0