Gårdagens kap

Tröstshoppade lite igår innan fredagslyxen inträffade, skulle handla strumpor men kom hem med byxor och en blus.



Denna lila blus hittade jag på plagg och den var prisvärd, enligt Lars mått. Och apropå mått, jag gjorde slag i saken och mätte valda delar, jag har krympt i snitt 4 cm sen semestern. Träningsläger på semestern är praktiskt, man har kul och kroppen får sig en omgång. Dessa cm tillsammans med de innan gör att 8 cm har försvunnit sen mars... Har man tur är det 4 cm till JUL, om jag orkar träna på morgnarna....

Nu ska vi ut och handla middag, och inviga nya Kaffebaren vid Mariatorget. Äntligen är de tillbaks och nu kan man får kantarell toast igen!

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0