Hmmmm känner mig svag....

Undra sa flundra vad det kan vara?!?!?  Halsen är tjock, huvudet är snurrigt, musklerna ömmar men jag är hungrig och vid gott mod, låter som om jag känner efter lite för mycket, jag jobbar i alla fall hemifrån idag.

Så dagens arbete utförs i denna fåtölj...



Kanske inte ergonomiskt riktigt, men ack så skön och jag är riktigt effektiv. Så länge jag inte rör på mig och suger på en strepcil, så känner jag mig frisk och kry, så det är nog bara "träningen" som ger utslag. Idag fick vi instruktioner om hur vi "chefer" ska bete oss mot våra medarbetare gällande influensan. Vilket jag tycker är lite komiskt,  första gången i mitt yrkesliv det händer. Tänk om detta "bara" blir som en vanlig influensa, då kommer många produktiva timmar gått åt till oro och diskussioner på arbetsplatserna. 

Lovar i alla fall hålla er informerade om jag helt plötsligt börja nöffa eller böka runt i jorden, för då har svinet slagit tagit mig i besittning :)

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0